|
|
 Rank: Avanceret medlem
|
Bismillâhi-r-Rahmâni-r-Rahîm, As-salâmu 'alaykum wa rahmatullâhi wa barakâtuh, "Hanafi Fiqh DK" listen er for alle der er interesseret i Fiqh i henhold til Imâm al-A'zam Abû Hanîfah an-Nu'mân ibn Thâbits lovskole (Hanafî madhhab): http://groups.yahoo.com/group/Hanafi-Fiqh-DK/Wa as-salâmu 'alaykum. Sa'īdIhsan.dk
|
|
 Rank: Nyt medlem
|
Wa'alaykum assalam
JazakAllah khair for linket, bror Said.
Allah Hafiz
|
|
|
As-salamu 'alaykum, Wa iyyaki søster. Sa'īdIhsan.dk
|
|
|
Walekum`asalam
Hvilket dage og tid er det?, og hvordan er det nu jeg installere yahoo eller hvad det nu hedder? Kan du lige give mig nogle instruktioner bror :o)
|
|
|
Abdul-Rahman skrev:Walekum`asalam
Hvilket dage og tid er det?, og hvordan er det nu jeg installere yahoo eller hvad det nu hedder? Kan du lige give mig nogle instruktioner bror :o) As-salamu 'alaykum, Hvis du ikke har en yahoo-profil, kan du muligvis ikke selv tilmelde dig. Når man har en yahoo-profil kan man bruge flere af Yahoo Groups faciliteterne. Hvis du ikke har lyst til at oprette en profil kan du blot sende mig en privatbesked med din email-adresse, så tilmelder jeg dig manuelt til mailinglisten insha'Allah. Mht. tidspunkt, så er der ikke noget, for det er ikke undervisning eller lign., men blot en mailingliste for de, der er interesserede i Hanafi Fiqh. Sa'īdIhsan.dk
|
|
 Rank: Medlem
|
Wa aleykum assalam Får man så en slags informationer ang. fiqh eller hvordan foregår det? :)
Those who are generous by day and by night, both in secret and openly, will be rewarded by God. They have nothing to fear or regret. - Qu'ran, Al-Baqara, Surah 2:264
|
|
|
As-salamu 'alaykum, Altså det er egentlig bare ment som en nem måde at dele Hanafi info med andre på. Hvad enten det er links til artikler, e-bøger eller andet. Lidt som på et forum som dette bare på en anden måde og et slags supplement... Jeg er også åben over for foreslag til andre funktioner. Sa'īdIhsan.dk
|
|
 Rank: Redaktør
|
Wa 'alaykum as-salam
Så er jeg tilmeldt... Du må næsten love mig at du ikke lukker det ned :)
Allah Hafiz
Abidah
Man craves winter in summer, and when winter comes, he likes it not, For he is never content with any state [of things], neither with poverty not with a life of plenty. May man be killed! How ungrateful he is! Whenever he obtains guidance, he spurns it. (Rumi)
|
|
 Rank: Medlem
|
Wa aleykum assalam Okay tak for svaret =)
Those who are generous by day and by night, both in secret and openly, will be rewarded by God. They have nothing to fear or regret. - Qu'ran, Al-Baqara, Surah 2:264
|
|
|
Abidah skrev:Wa 'alaykum as-salam
Så er jeg tilmeldt... Du må næsten love mig at du ikke lukker det ned :)
Allah Hafiz
Abidah As-salamu 'alaykum, :) Så må vi hellere få en masse tilmeldte! Sa'īdIhsan.dk
|
|
 Rank: Redaktør
|
Wa 'alaykum as-salam
Det er kvaliteten og ikke kvantiteten, der burde afgøre det :)
Allah Hafiz
Abidah
Man craves winter in summer, and when winter comes, he likes it not, For he is never content with any state [of things], neither with poverty not with a life of plenty. May man be killed! How ungrateful he is! Whenever he obtains guidance, he spurns it. (Rumi)
|
|
|
Abidah skrev:Wa 'alaykum as-salam
Det er kvaliteten og ikke kvantiteten, der burde afgøre det :)
Allah Hafiz
Abidah As-salamu 'alaykum, Ja det er rigtigt selvf. - I stand corrected! Sa'īdIhsan.dk
|
|
|
As-salamu 'alaykum, Kan man engelsk, kan denne mailingliste også anbefales: http://groups.yahoo.com/group/hanafi/Wa as-salamu 'alaykum. Sa'īdIhsan.dk
|
|
|
Guest |